Thursday, April 30, 2009

I have finally made a decision on where to go to college!
I will be an aggie this fall =]
Im so excited to go to Logan and attend USU,
I can hardly wait!!!
(well...maybe i can)
but yeah!
My plans are to major in speech pathology
and possibly minor in graphic design, we will see.
Im outt,

Wednesday, April 15, 2009

1. I cant sleep with socks on. crazy. I know!
2. I hate close-minded people. its one of my biggest pet-peeves.
3. I love cheese in ramen :D if you have never tried it you should!
4. I hate celery.
5. I have terrible handwriting.
6. I dont really care what other people think.
7. I can never find anything if i organize. I prefer an organized mess. :P
8. I was born in California.
9. I l-o-v-e techno.
10. Im allergic to some strange antibiotic with a Z in it :P
11. I've tried really hard to stop drinking carbonated drinks, many times. it never works.
12. I'm totally and completely boyy crazy. ;]
13. I have a short temper, but im super quick to forgive.
14. I cant suck on hard candy. I bite it. haha.
15. I'm extremely hyperactive. I can barely sit through movies.
16. I hateee running.
17. I will just open my refrigorator, look in it, and then shut it. I'm usually not even hungry when i do it. haha!
18. I love reading =]
19. I cant drink hot coffee unless its loaded with sugar. Ice coffee I can drink almost black. stranggeee.
20. My alarm does nothing. I just shut it off and go back to sleep. haha.
21. I have broken my nose, twice. and yes, its crooked.
22. I lovee clothes. But i have zero money :]
23. Definately a night person. Usually.
24. Flowers are my favorite.
25. I hate the snow.
26. I love rain and sunshineeee. :]
27. zebra print is my new obsession.
28. I like white chocolate better than any other chocolate.
29. I have a hard time saying no to people.
30. I like rap music too, it really just depends on my mood.
more to commeee :]

Saturday, April 11, 2009


so pretty much, lifee is crazzzyyyy!

With only 26 days of school left untill graduation, and only a month and a half untill, I, chelsea bergstrom will be 18 years old, I'm pretty much scared half out of my mind.

DUDE! real life? whats that?



i feel like such a retard.

but lookin back, who could have asked for a better life? seriously? I mean, geez.

horse showing. my life, my passion, and its a God given gift that I have even been able to compete and do what I do. I love it.

and the friends ive been given. another great gift from God.

I love each and every one of them...yes. i do.

Me and Kailee. The day after prom 2009 =]

Emily Freakin Adams. Shes the most gourgeous girl I know, and also one of the most amazing friends I have.

Wanna know why my blog is called T. McGee? juss ask herrr =]
Silly seniors. and the super junior Joradan!

Keegan, Christine, Scott and I at the HSI reunion.

me 'n jordan juss doin what we do.

Ash and I, shes one of the most amazing people i know!

Oh. and family. Geez. I could go on all day about them! especially my mom and my dad. my foundation, my rock. Without them, you would not see me as the person I am today. They have made me strong and have given everything for me, and I could never even come close to showing them what they mean to me. Of course my whole family means so much to me!!!

omg. Cant forget beka boo. shes pretty much the cutest thing everrr. ;]

Well there ya go. pretty much my crazyness goin on right now.

Happy Easter everyone!

I have to play easter bunny and hide the rest of the eggs for beka in the morning...

Dont forget the real reason for the season!

Jesus loves you. and me =]

peaccceeee. outttt.


Friday, April 10, 2009

Yay for blogging!!!

Yay, Chelsea finally got her own blog!
geezzz this could be interesting =]
Im peacin' for now, but I'll definately blog again later, Im excited :D haha.